Arel62 36 +4 haftalık olduk. Doktor kontrolümde doktor bebeğimin 3.300oldugunu söyledi bana fazla geldi benimle aynı haftada olanlar sizin bebişlerin durumu nasıl ?
Melike145334 Arel62 bana bu haftada ıkıncı oğlumda 3.600 dedıler 38 de 3.300 doğdu bazen bırebır tutmuyor 30 500 oynuyor
-Aysenur- Arel62 bana o haftada 3600 demisti dort kiloyu gecerse normal dogum yapamaycgimi soylemisti bu hafta tekrar gidicem kilosu icin
Sefaedanisa Bizde 36+4 günlüğüz 2750 kilosu haftası ile uyumlu gidiyor dedi doktorumuz hatta iki doktora gidiyorum ikisi de kilosu cok ideal dedi bu kilonun üzerinde ki bebeklerin annesinde şeker mi var acaba
Askyavrularm Sefaedanisa her bebek aynı kiloda dogmaz anne baba dogum kilolarıda etkili oluyo genlerle alakalı biraz yani alt üst sınır var sınırın üstünde ilerlerse şeker vs bhsedilebilir
Arel62 Sefaedanisa şeker yüklemesi felan yaptım normal çıktı. Kontrolden sonra doktor normal dedi kilosu için benden sonraki hastada 36 haftalıktı onun 2.600 onada normal demiş ondan
momtobe-eb 36+3 te kilomuz 2700du. ince bir kiz ama sorun yok demisti doktorum.. her bebegin bunyesi farkli bence panik olmayin doktorunuz bir sey demediyse sorun yoktur
Maykoo Arel62 aynı haftadayız 1 gün ilerdeyim 🙈🙈 34+5 te 2400dü son ayda haftada 250 gram almaya başlarmış ama benim bebiş zayıf uzun boylu senin bebişinin kilosu normal bence
Arel62 ecembugra53 bende eşimde gayet normal kilodayız. Hatta benim hamile kalmadan önce vücut kitle endeksime göre kilo almam gerekiyordu. Hamileliğimdede 5 kilo aldım şimdiye kadar.
Sehribann Arel62 36+3te 2700 dedi doktor. Minik bir bebek dedi ben de minyon oldugumdan ayni senin gibi bir bebegin var dedi. Normal dedi. Bu biraz yapiyla da alakali. Saglikli ve normal dediyse doktor icinizi ferah tutun.