Arkadaşlar merhaba normalde iki kat artan kan değerimde dün düşüş oldu ve ben dünden beri çok korkuyorum acaba düşük mü yapıyorum diyeHocam ben duramadım burda çubukta kan vermiş olduğum hastaneye gidip geldim
5 Ekim 9.4
6 Ekim 20.7
8 Ekim 64
12Ekim 723
14Ekim 462
Bu şuana kadar verdiğim değerler
12Ekimde verdiğiniz değer 723çıkmis o değerde bi yanlışlık var 4günde 64den 723e çıkması mümkün değil o değerin o an 200-250lerde çıkması gerekiyor buna bakarak da bugünkü değerin 462 çıkması gayet normal gözüküyor kanaman fln da yok
Bazen labaratuvar tarafından sorunlar olabiliyor çok sık karşılaşıyoruz biz böyle durumlarla bazen hamileliğin ilk haftalarında bu şekilde değerler olabiliyor dedi ama benim içim içimi yiyor dünden beri aranızda hiç böyle bişey yaşayan oldu mu