Ysd00 Anneler merhaba. Bugün ayrıntılı ultrasona girdim doktor rahim kısalığı olduğunu söyledi. Progestan verdi. Fitil olarak kullanmam için. Kullanan var mı?
Esma-4242 Ysd00 30 ve üstü iyi diyorlar çok takılma daha erken benim hep iyi çıkardı 27 de bı baktılar hop 23 e düşmüş falan
Ysd00 Esma-4242 bakalım takiple anlayacağız dedi doktorum. Rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥺❤️