Mom-2 happyhtc ilk hamileliğimde 37.haftada kanala girmiş doğum pozisyonunu almıştı oğlum 39+1 de doğum yaptım şimdi ikinciyi bekliyorum 20 haftalığız bakalım 😊☺️
Melikedmrclrr happyhtc 38 +3 de ilk oğlumu aldım kucağıma 8 gün önce de 39+3 de ikinci oğlumu ikiside normal doğum 🤗
Bhrszr ecembugra53 bende de durum aynı 😂Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin İnşallah 😍🥰❤️🤱🤲🏻🤲🏻
Selmakaraduman20 41+3 hem oğlumu hem kızımı aynı 41+3te doğurdum şimdi sürpriz gelen bebeğimi 6+2 bebeğimi beklicem 🥰💚