nisanmaral Merhabalar, ben şu an 10+2deyim ve 1 hafta önce çıkan ani bir göbeğim oluştu 🤷🏼♀️🙈 ilk başlarda gaz sansam da bir türlü inmedi. Sizce iç karnınla alakalı mıdır ve bu bir dezavantaj mı? Benzer durumda olanlar var mıdır acaba?
Busraveminisi1 nisanmaral benimde göbek çıkıntım erken oluşmuştu canım yapısal bir durum sanırım ilk gebelik mi 🥰
Merveerhannn nisanmaral bende zaten öncesinde 3 aylık gibi göbek olduğu için 🙈 ama eşim şişmiş biraz diyor ☺️ Olabilir bence dee
Edizinannesii nisanmaral maalesef dezavantaj canım çatlakların çok oluyor 🤦♀️Benimde iç karnım çok dardı o haftalarda ve hemen çıkmıştı göbeğim. Şuan 33. haftaya giricez nerdeyse 9 aylık gibi benden 1 metre önde gidiyor 😂 çatlak konusuna gelince evet biraz genetiğe bağlı ama şimdiden cildini nemlendirmeye bak ben öyle yaptım sadece bacaklarımin üst küsme ve göğüslerimde çatlak oluştu oda çok değil çok şükür
nisanmaral Merveerhannn evet ben de göbeksiz değildim vardı ama üstüne eklendi gibi hissettim 😅 bakalım hayırlısı hepimiz için 🤗
ilkin41 Merveerhannn haha sen eşittir ben 5 haftalık hamileyim herkes maşallah hemen belli etti kendini diyolar halbuki hep sakladığım göbeği artık saldım çayıra hahah 😂 😂 😂
Paprika Dr Kağan Kocatepe videosunda hormonlar arttığı için karın kasları gevşiyor bundan dolayı gaz da üstüne eklenince karın üç aylık gebelik gibi şişiyor dedi.Hepimiz aynı durumdayız🤰
nisanmaral Paprika çok sevdiğim bir hoca, mutlaka tekrar videoları izleyeceğim. Teşekkürler yanıtınız için 🌺