Kuzular 2 haftadır doktor kontrolümde nabzım 100 ve 115 arası çıkıyor doktor yüksek olduğunu 100 ü geçmemesi gerektiğini söyledi evde de takibini sağla dedi. Sizde de nabız yüksekliği var mı hamilelerde olur diyorlar . Daha öncesine dayanan kalp rahatsızlığım yok ama . Bu durumda olan başına gelen oldu mu ?