Bugün 3.gün cok kötü şekilde baş dönmesi yaşıyorum göz kapaklarım agir geliyor resmen yattığım yerde yatakla birlikte dönüyomus gibi ev ayağa kalksam dusucem. Bugün doktora gidicem devlete aciline bakarlar mi acaba.
Basına hic aşırı derece geçmeyen bas dönmesi gelen var mi yazar mısınız lütfen çünkü gebeliğim boyunca ilk defa kendim icin korkuyorum hep korkularım bebeğim içindi ama onunla ilgili sorun olduğunu düşünmüyorum hareketleri falan herşeyi normal