Miyne89 Arkadaslar sutum cok gelmjo maalesef o nedenle mama takviyesi yapmam gerek hangi markayı önerirsiniz
91ARIN91ASK Miyne89 ben küçükken annem sma almış hep eski markalar her zaman iyidir diyo bende bebişime alabilirsem onu kullanıcam onun dışında bebelac kullandı görümcem sütü hiç yoktu oda güzel bir mama
Esraugur2310 Miyne89 hipp bence onu istemezseniz sma alın. Aptamil de şeker oranı çok yüksek bebekler cok seviyor sonra anne sütünü bırakıyor.
Kayarozlem8023 Miyne89 biz hip aldık beğenmedi oğlum başta içti sonra istemedi smaya geçtik idare eder diyelim içme konusunda
demioz sma kullanıyorum anne sütüne en yakın mama olduğu söyleniyor bi de görümcem aptamil kullanıyor gaz yaptığını söylemişti aptamilin
Miyne89 Tesekkurler hipp de araştırayım bi aptamildense ama dediler ama hipp e hiç bakmamıştım sutum cok az sağanak verioyrm 😔