Selam hanimlar sabah kan hapi ictim gecenlerde post acmistim asiri kansizlik var diye 2 gundur ilaca basladim
Bu sabah icip arabaya bindim bulanti yapabilir normal ama aradan bir saat gecmeden kustum ve sabahtan beri kusmaya devam ediyorum 8 kere kustum su bile icemiorum belimden sancilar giriyor bebis az oynuyor
Tansiyonum az dusukmus
Bi kac daha kusarsam acile gidicem
Sizin basiniza geldimi hic?