merimeri Merhabalar 10 gün öncesi kan tahlilinde lökosit 15,3 tu 10 gün sonra tekrar yaptırdığım da lökosit 17.2 olmuştu sizce korkulucak birşey var mıdır?
Asenaa Canım valla benimki 55 çıkmıştı lokosit sağlık ocağında baktirdim doktor yanma felan bi belirti yoksa hamilelerde normal demişti bende belirti yok diye pek onemsemedim
Nurayuzun Bende yaşadım aynı şeyi enfeksiyon tek başına değerlendirilen birsey değil hamilelikte yükselebiliyormuş bana da yanma falan var mı diye sormuştu olmayınca üstünde durulmadi
merimeri Yarın sağlık ocağı doktoruma göstericem tedirgin oldum biran ve bende aslında çok su içiyorum hatta gece 4 5 defa kalkiyoruk su icmek icin ama yanmam oluyor biraz
Charlotte Bende de lökasit 22 çıktı doktor bol su iç ve munurol tek kullanımlık şase verdi, bu hamileliğimde 2. Kez oluyor ama hiçbir belirtim yoktu ağrı kaşıntı falan😣 tahlilde çıktı