Duzcede derya başbuğ gidiyorum cok memnunum. Muayenesi özel. İlk gebeliğimde cağsuya gitmistim. Sigkrtamtam tamamlanmadiğindan ozelden ücret ödedim. Dr odası da 3 dk duramadım. Baktımi bakmadımi anlamadım. Hatta sordum biseye dikkat edeyim mi. Yok yok hamile bile sayılmazsın dedi. Butün moralim sıfır olmustu. Haftaya derya hanımı buldum. Orada devam ettim. Gebeliğim sonlandırıldı. Beni eşi alper başbuğ beye yönlendirdi. Düzce arastırmada kendisi. Şuan yine hamileyim ve başından beri o takip ettiği için gayet güzel ve sağlıkla ilerliyor hamileliğim..