arkadaşlar benim dogumdan sonra 16 senedir gogsumden sut geliyor prolaktin yuksekti tedaviyle düştü fakat sut kesilmedi şimdi tekrar hamileyim o sut artik olmuyor mu bebegimi dogum yapinca emzirebilir miyim ve agiz sütü olusur mu bilgisi olanlar varsa yazabilir mi 😘