Adatıpta tuba düzcana gidiyorum 31 haftalığım aşırı aşırı memnunum ilgisi çok güzel hiç bir soruma geçiştirerek cevap vermiyor sürekli motive edici ve güleryüzlü ultrosonda bakarken her muayenede ayrıntılı herşeyini söylüyor başından böyle kesinlikle öneririm pişman olmazsın ne hastaneden ne de doktordan canım