husmus4343 Kızlar bu park yatağı alıp memnun olan var mı ? şu an fazla durumumuz yok diğerlerinden alamayacağım malesef bu bizi idare eder mi?
Aysnpmk husmus4343 benim kuzenim almıştı oğlu için çok memnunum diyordu hem büyük hem kullanışlı olduğunu söylemişti 😊
halitefe husmus4343 eder kuzum o üzerindeki aparatlar çok gereksiz ve kullanışsız zaten inan ben bile üstündeki şeyler kalabalık niye aldıysan dedim gayet güzel hepsi buradadan falanda bak aynı ürüne en ucuz yerden al bu çok yeterli bir ürün
1996zeynep husmus4343 birde no 11 bak oradan biz 500 büyüyen mobilya yatak aldık çok memnun kaldım çekmeceli yatağı içinde dışarda bin lira
Bluesge husmus4343 ben jokerden tripper panda park yatak aldim. Yan tarafi acilip anne yani oluyor. Bi bak istersen.
1996zeynep Bizde ilk çocuğumuza park yatak aldık ama hiç menün kalmadık sallanırken hısırdıyor koyarsan hısırdıyordu çocuk geri uyanıyor bence sallanan 150 TL falan var hem istedigin odaya götürürsun Buda pahalı
halitefe husmus4343 yok kuzum hiç takma dönence zaten şaşılık falan yaptığı için önerilmiyor alt değiştirmeyi de kullanmasın inan yani birde hepsini takınca yatağın üzeri o kadar kalabalık oluyor ki bebeği rahat kaldırıp çıkaramazsın
Efsane01 husmus4343 ben bebeğime aldım çok memnunum 1,5 yıldır kullanıyoruz çok kullanışlı tavsiye ederim