Dilekk16 Merhaba. Temizlik yaparken yururken aralıkla kasilma hissetmeye basladim. Ama sanci agri vs yok sadece karnimin alt kisminda bi kasilma oluyo rahim kasılması dedikleri bu mu oluyo acaba agri sanci hissetmedende kasilma olur mu
merve0128 Dilekk16 uzan biraz dinlen geçiyorsa yorgunluktandır geçmiyor kasılma devam ediyorsa yani karnın sertleşip gevşiyorsa ve giderek artıyorsa o zaman doğum sancıların geliyor demektir
merve0128 Dilekk16 takip et canım zaten artık doğurabilirsin rahatça 😀 38 i geçmişsin sonuçta Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🌸
turansmom1 Dilekk16 yalancı sancilarindan dolayı kasilmanda olabilir ama takip et canim dogumun yaklaşmış. İnşallah sağlikla alirsin bebişi kucagina, darısı bize🌸🙏
Dilekk16 turansmom1 cok saolun insallah takip edicem bakalim rabbim hepimize kolay dogumlar nasip etsin 😊