Kızlar on gündür erken doğum riskim vardı bi kaç post açmıştım, rahmim incelmiş, bebek doğum pozisyonunda, kafası tamamen rahime dayanmış, 28. haftadayız, böyle on gün geçirdik ilaçlarla falan, sizce böyle böyle son ayı bulur mu, yoksa genelde erken mi doğuyor böyle olunca, şuan bebeğe kilo aldırma ve 30. haftaları görme derdindeyiz🙏🏻