MeyraEylulBallisi Kızlar göbeğiniz düştükten kaç gün sonra doğumunuz oldu? Veya göbeği düşmeden doğum yapan var mı?
Zerin1234 MeyraEylulBallisi bende burda bekleyeyim benimde 34 +5oldu karnım 3 gün önce aşağıya indi bende merak ettim 🤗
Cemremmm MeyraEylulBallisi beklemede kalayım ayni sorun ben de de var karnım cok aşağıda cok zirlaniorum
MeyraEylulBallisi Semanur-54 Cemremmm Zerin1234 Bana çevremde bazıları göbeğin düşmüş doğurursun diyolar, bazıları daha göbeğin çok yukarda senin doğumuna daha en az 10 gün var diyolar 🙄 valla şaşırdım kaldım 39+5 im bu arada. 🤦🏻♀️