Myszfr Benim miniğiminde beyninde kist var’dı’ . Tek taraflı koroid pleksus kisti . Perinatolog,profesör,radyolog hepsi geçer dedi . Var olduğunu bilmek,ya geçmezse ihtimalini düşünmekten 1buçuk ayımı kendime zehir ettiğimle kaldım . 16. Haftamda görüldü 22 de tamamen şükürler olsun eridi gitti ❤ Kist erimese ve o şekilde doğsa bile zekasal bir sorun teşkil etmiyor . Tarama testlerinizde sorun çıkmadıysa içiniz rahat olsun .Her ihtimale karşı geçene kadar perinatolog kontrolünde ilerlemenizde fayda var . Ama canınızı sıkmayın geçip gidecek inşallah annesi ❤