Gul6161 o Allahın bileceği iş canım, sağ salim kucağına alırsın inşallah. Kız kardeşim bundn 9 yıl önce hamileliğinde hep içti, azaltamadıda bırakmayı istedi de olmadı, hatta doğum sancılarının arasında sigara molası vermişti 🙄🙊 yeğenim 2.900 doğdu, ( kilo genetik zatsn bende 2.700 doğmuşum mesela annem sigara içmezdi 😁 ) şükür hiç bir sağlık problemi yok, illa bişey olcak diye duşunme, stres en az sigara kadar zararlı. Sen azaltmaya bak 1 tane bile eksiltsen kar, yada en azından yarım iç bitirme.