İlk hamileliğim de suyum geldi ve sancım açılmam yoktu suni sancı ile 4 saatte doğum yaptım çok şükür 😇🙏 çok acı çekme konusuna gelirsek biraz aşı eşiği ile alakası var ben en son yarım saatte zorlandım sadece diğerleri dayanabilirfi 😇 şimdi ikinci hamileliğim 25. Haftadayım inşallah Buda kolay olur