Merhaba kızlar bir haftadır diyet yapmaya çalıstım şekerim yüksek olunca malesef diyete uymaya çalıssamda şekerim düşmedi ve insülin başlatmak zorunda kaldı bugun doktor diyetle birlıkte, ama okdr zor bi durum ki bugün ilk defa başlıyacagım insüline telaş içindeyim varmı başlayan başına gelen bazıları insülin kullanma diyete devam et diyor ama diyet işe yaramadı siz neler yapıyosunuz başına gelen varmı? İnsanın canı neler neler istıyor ama yiyememek cok kötü hep aç hissediyorum diyette kahvaltı bile 1 dilim ekmek sadece insana yetmıyor😭