esrAlp Hardcandy nst bin ücretli olduğunu ilk kez duyuyorum ilk oğlumda Medicana ya gittim bunda da yerel bir özel hastaneye gidiyorum ikisinde de beş kuruş vermedim
esrAlp Sema-akk hangi hastane acaba ben de medovaya gidiyorum ücretsiz ilk oğlumda da medicanaya gitmiştim o da ücretsizdi nst den para alındığını ilk kez duydum😅
Hardcandy esrAlp karatasa gidiyorum da, sizin medicanada ucretler 200 tl falansa bide onu isteyemezler bence, pahali diye biliyorum cunku dogum 8 bin liraydi 😂😊
esrAlp Hardcandy yok canım şu an 3000 diye duydum ben dört sene önce 1500 e olmuştum şimdiki gittiğim hastane de 3200 doğum ücreti burdan ucuz ama şehirle alakalı olabilir
esrAlp Seml 32 de başlattı Dr um geçtiğimiz pazartesi ben istemedim hatta ilk oğlumdan biraz travma olmuştu zor buluyorlardı kalp atışını çok uzun süre kalmak zorunda oluyordum kabul etmedi Dr bu haftadan itibaren gireceksin dedi
Seml esrAlp anladım canım teşekkür ederim RABBİM sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin o zaman benimde belki bu hafta der