Aysem_80 bende de sancı hiç yoktu acilmada 1cm di sadece. benim de başta 1caybardagi kadar geldi belki daha azdır. Sonra hep damla damla geldi sabaha kadar 3tane günlük ped değiştim. Sabah doktorumla tekrar konuştuk kontrole çağırdı. Alttan muayene etti gelen suyun dedi suniye bağladılar. Doğuma kadar da hep damla damla gelmeye devam etti. Acilmam 9cm olduğunda ebe alttan muayene için elini sokunca asıl suyum patladı boşaldı. suyla birlikte nişan geldi hemen doğuma alındım zaten