Yeni__anne ilk gebeliğim, panik atağım var bel fıtığım var, 38+5teyim normal doğumdan da korkuyorum sezeryandan da. Gelip giden arayıp soran herkes daha doğurmadın mı dedikçe daha da geriliyorum. Şimdilik normal doğum bekliyorum, Allahım sağlıkla sıhhatle bir solukta acısız sızısız kurtarsın bizleri inşallah 🙏🏻