Edaaak 5.haftamda vajınal muayene oldum keseyı gorebılırmek ıcın cok korkuorm bısey olurmu bazı forumlarda tehlıkelı yazıyor
Aysenes Edaaak hayır olmuyor korkmayın ben hep altan bakındım öyle birşey olsa doktorda bakmaz degilmi 😌