sevval5481 canım onu biz söyleyemeyiz ki doktorlar bile bunun için net bişey söyleyemezler yani şu hafta felan diye o tamamen bebeğe bağlı ne zamansa zamanı o zaman gelir. Benim ağrılarım vardı 35 te kesilde ağrılarım doğum zamanımı bile anlamamıştık yani normal kontrolüm vardı gittiğimde doğumun başladığını öğrendim. 38+2 de doğum yaptım