arkadaşlar merhaba ben izmir ödemişte yaşıyorum 37 haftalık hamileyim doktorum bugün gebelik zehirlenmesinden şüphelendi idrarımda protein kaçağı olduğu için perinatolojiye görünmemi söyledi tepecikte varmış şuan acilden giriş yapabilir miyim bilgisi olan var mı?