Mom3 bu bebeğin ilk ogrenildiginde belirlenen haftası neye göre belirleniyor Bizim söylediğimiz adet tarihine göre mi kandaki beta hcg ye göre mi, neye göre önde
feamtrmea Mom3 verdiğiniz son adet tarhine göre bebeğin gelişimi 2 hafta önden gidiyor demek yani ultrasondaki ölçümlere göre bu söyleniyo ☺️
Mom3 feamtrmea yani kesin değil bebeğin ilk haftası,çünkü ben hamileyken de adet oldum,ondan önceki tarih 16 Nisan’da adet oldum ilk haftayı 30 nisan almışlar,30 a göre 2 hafta önde diyorlar
Mom3 feamtrmea yani benim demek istediğim bu doktorlar bebeği keseyi gorduklerinde ben adet tarihimi söylemeden bilebilirler mi bebeğimin kaç haftalık olduğunu
feamtrmea Mom3 o zaman üstüne görmüşde olabilirsin bana da aynısını demişti bi doktor senin adet tarihin bi önce gördüğün tarih dedi başka doktora gittim oda öyle bişey olamaz dedi akışına bıraktım bakalım ne zaman ne olur hayırlısı diyorum🤷🏻♀️
Busegul35 Mom3 neden korkuttu bnm bıldıgım sağlığında sıkıntı yoksa 2 hafta onde veya gerıde normal yanı doktorum baba normal dedı ya ırı bebek yada ustune adet görmüşsün dedi bu arada kaç haftalık oldunuz
Mom3 Busegul35 valla ben de üstüne gördüm de doktor ondan önceki ayı hesapladı,yani hem tedirgin ediyor hem ne riski var açıklamıyor