Btm571 dpktorunuz iyi dediyse siz hangi bilgiye dayanarak düşük buldunuz. Yada doktorunuza güvenmiyorsanız neden gidiyorsunuz. Ben annelerin hiçbir tıbbi bilgisi olmadan başka bebeklerle kendi bebeklerini karşılaştrmalarını hiç doğru bulmuyorum sadece sizin için demiyorum genel olarak. Ebe hemşireyim. Tüm annelerin yaptığı hata malesef. Her bebeğin genetik yapısı gelişimi başkadır. Sadece kilo gelişim belirtisi değildir. İçinizi ferah tutun