1453Sm34 Benim ilk gebeliğim boyunca takibimi selda hanım yaptı ama acil doktoru Ali bey de doğum oldu. İsteğe bağlı sezaryen olmasına rağmen doğum fiyatı değişmedi.
Şimdi 2. doğumumu birincide yapıcam,evet selda hanım 10 numara bir dr ama hastaneyi kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum arkadaşlar.