Merhaba kızlar 32 yaşındayım 35 haftalık hamileyim.bu benim dördüncü sezeryanım olacak allah bağışlasın üç çocugum var.yaşları 10-7-2,5:)
12.haftama kadar bir sorunum olmadı hamile gibi degildim.ta ki böbrekte kistim oldugunu ve vajina bölgesindeki kemiklerimin erimeye basladıgını öğrenene kadar:(.bu haftaya nasıl geldim bilmiyorum ağrılar sancılar…doğumuma yaklasık 20-25 gün var hayırlısıyla.muhtemelen 37. Haftanın içinde alacağım dedi doktorum.tüplerimi bağlatacagım ama korkuyorum bir sorun yaşarım diye.bağlatan var mı acaba artılarını biliyorum fakat eksilerini öğrenmek istiyorum.şimdiden çok teşekkürler🌸****