Bsa canım bugün gittim kontrole. İdrarda enfeksiyon varmış bu sebeple ağrısı belime vuruyormuş tek kullanımlık toz ilaç yazdı. Bu karnımda sürekli toplanıp sertleşmesini de tekrar söyledim magositi günde iki kere iç dedi. Bilgin olsun seninde çok toplanıyorsa doktoruna danış muhakkak. İyi ki gitmişim bu bel ağrısı tedirgin etmişti beni. Hiçbir belirtiyi küçümsememek lazım aslında.