Geçen ay bugun regl olmuştum 1 hafta önce hamile olduğumu öğrendim 4 test yaptım çıktı ve hemen kan verdim 88 çıktı betam ve karnım çok şiş sürekli idrar çıkıyorum ve aşırı sinirliyim uçan kuşa sinirleniyorum elimde değil, ikiz olduğunu hissediyorum daha kadın doğuma gitmedim haftaya gideceğim. Eşimin babası ikiz, tek bebek taşıdığımı düşünmüyorum annemde rüyasında ikiz görmüş. Sizce ikiz olabilme ihtimali var mı ??