Merhaba 🌸
Ben de Gebze’de oturuyorum. Ben Medical ile başladım. Pandemi nedeniyle Burcu Çetinkaya ile devam ettim. Burcu Hanım, Medar ile anlaşması olduğunu söylemişti. Arkadaşım da Gebze Medar’da Taner Beye gidiyordu. Hastane konusunda şüphelerimiz vardı ikimizin de. Çok olumsuz yorumlar duymuş ve okumuştuk. Özellikle acil kısmında hem annem hem de eşim hiç memnun kalmadı. Ben araştırmalarım sonucu Pendik Medipol’e geçtim . Arkadaşım ise Taner Beyi bırakmak istemedi ve orada doğum (istek üzerine Sezaryen) yaptı. Hastane hizmetlerinden (hemşirelerden özellikle) memnun kalmadığını ifade etti. O kadar para verdim keşke daha iyi bir yerde olsaydı dedi. Ama doktorundan, ameliyatından memnun kaldı.
Ben ve kuzenim şuan Pendik Medipol’de Yıldız Hanım’a gidiyoruz. Çok memnunuz.
👉🏻Hastanenin odaları güzel. (Pandemi nedeniyle odaları gezdirmediler ben de fotoğraflarını rica ettim. Oradan gördüğüm kadarıyla.)
👉🏻Bir iki ebe ile tanıştık çok tatlılar. Personeller güler yüzlü ve ilgili.
👉🏻Pandemi hastanesi değil. Yatan hasta yok.
👉🏻Anne Bebek dostu bir hastane. Doktorlar vajinal doğumu destekliyor. Kolay kolay sezaryene kaçmıyorlar diye biliyorum.
👉🏻Gece doğumda nöbetçi doktor ilgileniyor ve doğumu yaptırıyor. Finans bölümünde Emre Bey, 800 tl farkla kendi doktorunun geldiğini söylese de doktorlar gelmiyor sanırım. En azından Yıldız Hanım gelmiyor. (Canan Hanım söz vermiyor, uygunsa geliyormuş asistanına sordurmuştum. Doç. Dr. Da gelmiyormuş)
👉🏻Finans bölümüne giderseniz doğum parasının içinde ne olduğunu mutlaka sorun. Ekstra ödemelerin neler olduğunu öğrenin mutlaka. Sonra sıkıntı olabiliyor. Bana bunların yazılı olduğu bir broşür verdiler.
Aklımdakiler şimdilik bu kadar. 🌸 Seçiminiz şimdiden hayırlı uğurlu olsun. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻