Kızlar herkese merhaba 36+2 deyim normal doğumu çok istiyodum fakat dün kontrole gittiğimde doktorum seni sezeryan yapcaz dedi sebep soruncada kordonu kafasının arkasında ama suyun yeterli olduğu için sorun değil çok bekletmeden alalım dedi haftaya tekrar gidicem gün vericek dünden bu yana araştırıyorum spinal de sadece Bi kaç gün baş ağrısı epidural de ise sürekli olarak bel ağrısı çekenler var spinal düşünüyorum sizce ne yapmalıyım? Şimdiden herkese teşekkür ederim 🙏