Doktorum iç karnın biraz dar ağrıların olucak dedi. Bu normal doguma engel mi yada şöyle soyliyim bebegin yeri dar ise son ay döner mi. Kafam karışık soramadim doktora hep unutuyorum herseyi sormayi bu arada 18 haftalik gebeyim erkek evlâdım olucak insallah