Tubis5712 Normal Muaneye bile almıyorlardı. Ben cok sıkıntı yaşadım o Hastane ile. Doktor değişikliği yapmak istedim sekreterler Bu doktor size bakmaz daha önce farkli Doktora geldiğiniz icin dedi saçmalığa bakar mısınız? InsaAllah alirlar sizin icinde iyi olur sonuçta ilk heyecanlarimiz