Merhaba Arkadaşlar16hafta+2 günlük hamileyim, hamilelik başlarında guatrm 5,09 du. Doktorum 25 Euthyrox ilaca başladı zamanla 50 ye cıkardı. Şuanki ölçümüm 4,42 çıktı doktor 3 olmalı Endokronolojiye görünmemi söyledi. Pandemi nedeniyle kararsız kAldım. Ve ilacta kullanıyorum. Gitsem çözüm ne yapcak düşüncesi var aynı durumu yaşayanlar var mı ? Varsa ne gibi çözüm yolları oldu.