Sumoss 8+6 haftalik hamileyim onceleri kabizlik sorunum vardi ama 2 gundur ara ara karin agrisi ve ishal yasiyorum. Normal mi yasayan varmi ?
esraizmirli Sumoss ben 11+5 günlük hamileyim 2 gündür sabah akrın ağrıısyla uyanıyorum ishalim🤷♀️ Bugünde zorlandım anlamadım olabilir şeyler yani yediklerimizden yapabilir ☺️
Nurcaa Bende 8+4 üm 2-3 gündür ishal sorunum var çok yoğun değil ama karın ağrısıyla birlikte doktorum normal olduğunu söyledi. Hormonlardan dolayı kabızlık ishal çok olabiliyor