Dt_ozgee Kızlar doğum çantası içine bebek için havlu koymak gerekiyor mu? Bi de biberonu ne zaman kaynatmalıyım sizce şu an 32. Haftadayım.
minnie11 Dt_ozgee ben bi havlu koydum ne olur ne olmaz diye, biberonu 30 civarında kaynatıp posetlemistim
Dt_ozgee Babyy1S ya bana da biraz saçma geldi özel hastanede doğum yapmayı düşünüyorum inşallah. Yani ilk etapta bebeği silmek için falan hastane halleder diye düşünüyorum başka birşey için de gerekli olmaz dimi?
Babyy1S Dt_ozgee zaten onların sildiği örtü kirli değil ki bence sizinkini kullanmazlar benmki de özel fakat koymicam temiz olmayan bir şeyle bebek silmezler ki kendiniz için havlu koyun duş almanız gerekirse falan diye