Meduva Normalde benim hesaplamama göre 6 haftalık olmam lazım bu uygulama da aynısını gösteriyor ama bugün doktora gittik 5 haftaliksin dedi bana keseyi gördü ama daha canlanmamis orda duruyo dedi bu beni biraz korkuttu ve üzdü moralim bozuldu 2 hafta sonra gelin dedi doktor o zmana kadar da canlanrmis dedi insallah allah büyük
Dfn42 Meduva kalp atışı genelde 7 hafta sonrasında duyuluyor küçük olduğu için şimdi duymamis olabilir
Birgul Meduva geç döllenmedir canım 5. Haftalarda sadece kese gözüküyor zaten bebek kalp atışı falan olmuyor bende 7+5te bebeği gördüm ve kalp atışını duydum
Serappp14 Meduva bende dun doktora gittim 6 haftalıgım doktor 5 haftalık gec dollenme dedı aynı sorun bendede var ama bı sorun olarak gormedı tabı haftaya tekrar gel 2 katı gelısmesı gerekıyor bakalım dedı kalp atısı ıcın 2 hafta dedı kesenın ıcınde nokta gibi bıseu gorduk sadece bebek var yanı sıkma canını 5 haftalık ıse normal
Hayatmucizelerledolu Meduva 3 gun once banada aynisi soylendi canm korkma sakin benimde bugun kahverengi lekelenmem oldu cok korktum aranizda basin a gelen varmi
Bireylulmasali Kalp atışını duymak için zaten erken 9.haftada bile duyanlar var içinizi ferah tutun Allah’ın izniyle iki hafta sonra gümbür gümbür duyacaksınız bebeğinizin kalp atışını 🌸
Meduva Bireylulmasali Ama yaşıyor dimi yani ay aklima bin bir çeşit sey geldi vallah 2 hafta sonra inşallah görürüz artk iyice ne bileyim ilk gebeligim tecrübesizm dogal olarak endiselerim var
sehrengiz_8 Meduva içinizi ferah tutun gerçekten her şey gönlünüzce olsun öyle mi böyle olacak düşüncesi ile kendinizi strese boğmayın ve olumlu şeyler düşünün bebeğim buradasın ve ben senin kalp sesini duyacağım deyin gerçekten olumsuz olan her düşüncede daha çok stres oluyorsunuz ve bebeğinize daha fazla zararı var
Bireylulmasali Meduva içini ferah tut canım geç döllenmedir zaten minicik bir şeydir o şimdi kalp atışının duyulmaması çok normal merak etme stres yapmadan bekle 🌸
Meduva Bireylulmasali Evet doktor da dedi hic stres yapma agır is yapma bekle 2 hafta sonra gel dedi.
Meduva Serappp14 Banada ayni seyler dedi isde insallah bakalm allah büyük onu oraya veren rabbim elbet gerisi de gelir hayrlsi ile insallah her namazim da hep dua ediyorum cok inanıyorum dualara 🙏🙏🤗
Serappp14 Meduva bende cok dua edıyorum cokta dikkat etmeye calısıyorum daha önce düşük yaptıgım için inşallah güzel haberler alırız ikimizde🥳
Gigy Ultrasonda ki ölçüme göre 5 hafta çıkmıştır ,ama endişe etme canım 8 9. Haftaya kadar kalp atışı için bekleyenler oluyor ,inşallah güzel haberler alırsın 🙏
Gul6161 Canım bende kese göründükten 2 hafta sonra gittiğimde kalp atışını aldım 6 hafta 4 günlükken ve benim hesabıma göre kalp atışında 6 haftalıktı ama doktor 6 hafta 4 günlük oldugunu söyledi
Pnkanne Hayatmucizelerledolu içinizi ferah tutun keseyi görmek önemliymiş 6 haftalık iken kalp atışını duyduk çok şükür benim de oluyordu lekelenme aynı progestan içtim hala içiyorum 13 haftalık olduk şükür dinlenmeye devam düşük riskim vardı çünkü
Meduva Hayatmucizelerledolu Benim rahim duvari kalinlasma hepsi cok iyi maşallah kanamam lekelenmem hic yok hersey cok iyi dedi masallah amaaaan 5 sene beklemisim ben evladımı 2 hafta mi bekleyemicem 🤗
Hayatmucizelerledolu Pnkanne progestan 200mg vajinadan gunde 2 kez yapiyordum progestan 25mg dexde iki ampul gobekten yapiyordum bugun aradigimda ek olarak progestan 50mg kalcadan yapmam gerektigini soyledi doktor yaptim ama hala korkuyorum bisey olur diye canm
Pnkanne Hayatmucizelerledolu bilmiyorum ki benim daha düne kadar oldu canım yarın tam 13 haftalık olacağım üç dört gündür olmuyor çok şükür inş sizin de bir an evvel geçer