Ayseguldt Emine46- bana şey dediler bebeğin kesesi yuvarlak gibiyse erkek fasulye gibiyse kız ne kadar doğru bilmiyorum
Baobap Emine46- bende kese fasülye gibiyse erkek diye okudum yorumlardan😄 sağlıklı olsun bide gönlünüzde ki neyse o olsun🥰
ikievlatannesi Emine46- canim sen bu kese isine pek takilma cnku hic alaksi yok bu benim ikinci hamileligim iki kesemde ayniydi ama ilki erkek bu bebisim kız keseyle falan alakasi yok yani bence
Memetzeynep Emine46- bence erkek anlamam ama içimden öyle geçti baktığım gibi allah gönlünüze göre versin 🙏😊
Abece Bu haftadan belli olmaz cinsiyet anca olusmaya basliyor 9. Haftada karnının şekline veya kesenin şekline göre yorumlamak doğru değil diye düsünüyorum
Emine46- Abece daha önceden hamile kalanlar önceki gebelikten bilgilidir diye sormak istedim merak ettiğim için genelde okuyorum hep ben de kızımda böyleydi oğlumda bu şekilde gibi yorumlar yapılıyor onun için ☺️
denizkizimm Benimde kesen yusyuvarlaktı kızdı tamamen uydurulmuş şeyler bunlar heyecanınızı çok iyi anlıyorum bende merakımdan deli gibi araştırıyordum ama hiç alakası yokmuş yazılanlarla 🙃🙃
Emine46- denizkizimm evet işh hamilelik olduğu için fazlasıyla insan meraklı oluyor bunlardan biride benim 🤣🥰