kelebekannesi01 Kabızlık sorunu yaşıyorum şalgam içsem bi zararı olur mu acaba. Düşük yaparsın içme diyenler var. İlk 3 aylık dönemde şalgam içen var mı???
mercimeginanne kelebekannesi01 ben küçük bardakla içtim baya şimdi sıkıldım içmiyorum son 2 haftadır. Her akşam yemekle beraber içiyordum. Şalgam yoksa turşu suyu içtim 😂 kahve yanı küçük bardaklar varya onunla içtim (17+3)
Ayseguldt kelebekannesi01 vallayi benim canım öyle bi çekiyoduki 1 litre içtim tek seferde sonra öğrendim ki 7 haftalık hamileyim genede içtim mideden rahatsız olmuyorsan iç faydası var diye biliyom
kelebekannesi01 Jdiebsh evet bende öyle araştırıp okudum ama yinede ısrarla içme diyenler olunca sizlere sormak istedim teşekkürler😊
Jdiebsh kelebekannesi01 bilmem bana kimsede bisi demedi😂😂ic ic afiyet olsun yemegin yaninda falan sonra gelsin kilolar 😂😂😂
sherlock_anne kelebekannesi01 o zaman turşu suyu ve şalgam 🥰 bir bardak içebilirsiniz akşamları. Sabaha kadar çalıştırır bağırsakları
Zuzu3321 kelebekannesi01 benn deli gibi bir sise aldim gidip gelip ictim ama canim cok istiyordu 😂 hàla da iciyorum ama fazla degil tabiki
kelebekannesi01 Zuzu3321 oh afiyet olsun😊 benim kabızlık problemim var aslında en çok onun için içmek istiyorum birazda canım çekiyor tabi🙈