Mine96 Canım aslında ben cuma günü o doğum sancısını yaşadım. Baya baya doğuruyodum. Belimden kasıklarıma doğru adet ağrısı gibi ağrı geldi ve karnım sürekli taş gibiydi doktorum gel nts ye bağlayalım kontrol edelim dedi . O anda da eşim trafikteydi kaynım ve eltim götürdü beni. Hem onun verdiği bi stres verdi yani eşimin yanımda olmaması. Hem de beni direk doğumhaneye soktular giç odaya falan sokmadan. Önlük verdiler giyin diye ve ben aşırı panik yaptım ağladım falan önlüğü falan giyinmedim zaten. O arada açılma var mı diye baktılar 2 cm vardı nts de de sancı vardı ve hissediyodum ama sırf panik yaptığım için sancılarım falan geri kaçtı o günden beri de bişe yok