Pazartesi ve carsamba gecesini hastanede gcrdm arkdslr hatta dün gece dogumhaneye bile grdim ama bnm nazlı kızım gelmedi resmen doguramdn cktm geldm sabah ya. Agrılarım var nstde de ckyr ama yetersz geldigi için acılma olmuyr ne inatcı cktı bnm kızım halbuki öyle umutlanmstm ki dogum hıkayemi yazacagm için. Demekki vakti zamanı var çitlenbigimin😁