mercimeginanne Ebraresma beeeeen gebelikten önce de kullanıyorum şimdi 17 haftalığız aralıksız kullandım. Tüp bebek oldugu için transfer öncesi başladım. Bugün doktorum tekrardan devam et dedi devam ediyorum o yüzden bırakmadan