Seymaarikan Meraba hamişleer 🤗 12. Haftamdayım ve nerdeyse 1 haftadır bebeğimin kıpırtılarını hissediyorum. Araştırdığımda 20. Haftada başlandığı söyleniyo. Bu kadar erken hisseden varmı ? 😊
Prensannesi16 Genelde bu haftalarda hissedilmez deniliyor canım bana da öyle geliyor bazen uzanırken karnımda hareket hissediyorum 1 2 dk sonra gaz olduğunu anlıyorum ama aynı bişey hareket ediyor gibi oluyor seninkide gaz falan olabilir