Zng benim plasentamda önde ama benin 20+3 haftalığım doktor daha yukarı çıkabilir dedi, çıkmazsa eğer erken doğum riski ve büyük ihtimal sezeryan olur dedi çok şükür sende erken doğum gibi bir sorun yaşanmamış.. Kasıklarda baskı, sırt ağrısı gibi durumlar yaşıyorsundur büyük ihtimal. Doktor ne diyor bu durumla alakalı