Nur5555 bende 17+3 haftalık hamileyim 3 gün önce sağlık ocağına gitmiştim hemşire hissediyor musun dedi bir şeyler oluyor hafif ama ne olduğunu bilmiyorum dedim oda minik minik gaz gibi hissedersin dedi o günden sonra yattığımda özellikle sırtüstü ve sol tarafıma yattığımda dikkat ettim ve hissediyormuşum bebeğimmiş o hissettiğim yani zaten bir kıpırtı olmadan öncesinde bir baskı hissediyorum sonrasında hareketini hissediyorum