Merhaba beta hcg degerı 2 günde bır 2 katına artıyor demıstı doktorum benım ılkı 4 ekım 153 du 14 ekım 1040 çıktı yavaş ılerlıyor dedı kese gözüktü kımyasal yada dış gebelık deıl dedı kahverengı lekelenmem var herkes de aynı artış olmak zorunda mi geç döllenme var bende bu yüzden de olabılırmı henüz daha 5 haftalık ikinci kez soruyorum 😒 çok korkuyorum boş gebelık olmasından veya dusukten